Udržte svojí imunitu v provozu!


Bojíte se nachlazení? Existuje několik jednoduchých opatření, pomocí nichž "promažete" motor imunitního systému...

Doplňky stravy a imunitaTuky

Denní konzumace porce nenasycených mastných kyselin (rostlinný a rybí olej) podporuje hojení ran a předchází oslabení obranných sil organismu. Pro spalování klasických tuků můžete využít naše spalovače tuků - l-carnitin neboli karnitin.

Jogurt

Dejte si "živé" zdraví. Probiotické jogurty kladně působí na trávicí systém. Bifidobakterie brání nebezpečným látkám v průniku do krve.

Bílkoviny

Nedostatek bílkovin oslabuje obranyschopnost, protože tělo není schopné vytvářet imunitní buňky.

Antioxydanty

Pro zvýšení imunity jsou nezbytné. Mezi nejpotřebnější patří vitaminy A, C a E, z minerálních látek selen a zinek. Mezi antioxydanty v naší nabídce patří antioxydant Resveratrol s antiaging účinky.

Doplňky stravy a imunita

Stop nachlazení

Zinek si zaslouží samostatné řádky. U lidí, kteří ho pravidelně užívají, se zkracuje rýma i záněty sliznic. Také intenzita choroby je slabší. Jezte ořechy, celozrnné obilniny a listovou zeleninu a dostatek vitamínu C.

Běh

Začnete-li aspoň 2x týdně běhat či plavat, bude váš imunitní systém aktivnější. Pohyb aktivuje obranné buňky stejně jako speciální pilulky. A zadarmo!

Smích

To není fikce, že veselí lidé méně marodí. Smích zvyšuje počet T-lymfocytů a snižuje množství stresového hormonu kortizonu. Smích je po lásce druhou největší pozitivní energií. Víte, že kdo se dvěstěkrát zasměje, spálí tolik kalorií jako při desetiminutové rychlé jízdě na rotopedu? Takže válejte sudy ve sněhu, vyprávějte si vtipy, pusťte si prima komedii, stojí to za to!

Slunce

Paprsky zajišťují v těle výrobu "slunečního" vitaminu D. Ten pak zabraňuje vzniku nemocí, což prokázaly klinické testy. Doplnit tento vitamín můžete i prostřednictvím našeho přípravku obsahujícího vitamín d.

Spěte

Část hormonů, které mají na starosti hluboký spánek, podporují i obranyschopnost organismu. Nedostatek kvalitního spánku vás oslabí. Je to s podivem, ale kdo spí, ten hubne. U lidí spících 4 hodiny a méně, je o 73% vyšší pravděpodobnost, že ztloustnou. Mají více hormonu leptinu, po kterém roste chuť i váha a také informuje mozek o tom, kolik je v těle energie. Stoupá též hladina hormonu grehlinu, způsobujícího chuť k jídlu.

Zhubněte

Každé kilo navíc je zátěž pro klouby i pro imunitní systém. Vyzkoušejte naše přípravky na hubnutí jako je třeba carnitin.